Kulit Yang Kusam Pun Boleh Berseri Dan Lebih Anjal

loading...
Powered by WP Review

Kulit Yang Kusam Pun Boleh Berseri Dan Lebih Anjal. Cara kulit muka jadi berseri dan lebih anjal dengan amalkan minum jus ini setiap pagi dan sebelum tidur. Ye lah kos dia tak ada lah mahal kot dengan dua bahan ni beli dan nak minum hari hari pun boleh. Jus minuman ni kan walaupun mungkin nampak macam biasa biasa je kan bagi korang tapi kalau korang konsistenkan minum, korang boleh elakkan kulit muka jadi kusam.

Kulit Yang Kusam

Kulit Yang Kusam Pun Boleh Berseri Dan Lebih Anjal

Senang cakap dia anti aging lah. Kulit korang yang kusam pun boleh berseri seri dan boleh anjalkan kulit. Sebab tu lah nampak glowing cantikk je kan.Tak payah dah nak cucuk botox, minum je lah air ni. Jimat dan sedap gilerr.

Meh Kekna nak tunjuk cara buar air yang sedap ni dengan mudah je pun sangat.

Cara Hilangkan Kulit Yang Kusam 

Dua bahan yang mudah sangat korang boleh cari kat pasar tu ha.

  1. Nenas yang dah di potong kecil kecil.
  2. Air perahan lemonminuman kecantikan wajah, minuman untuk awet muda, jus untuk awet muda, minuman anjalkan kulit wajah, homemade jus

Nenas tu kan masukkan air sedikit, kisarkan sampai hancur dan lepas tu masukkan perahan lemon tu kan dalam nenas tadi. Sejukkan dalam peti ais dan boleh la terus minum.

Senangkan. Siapa cakap nak cantik cantik kena guna modal besar kan. Minum je lah air jus ni hari hari. Selamat mencuba dan jangan la lupe #SHARE ye untuk kengkawan yang lain sama sama nak cantik juga.

Kredit : zana mokhtar via petuaibu

Kulit Yang Kusam Pun Boleh Berseri Dan Lebih Anjal

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih